Wednesday, September 29, 2010

Boring, Marah, Sedih.

Arini hm, kat skola? boring kot. Tapi tadi time belajar Geografi. Wah! sangatsangat BEST. Haris ade ar tnye aku time Geografi tadi. Aku wat derk jee, pastuh die kate "Kalau aku tnye jawab ar, pe ar ko nie cool la sket." aisehman, pnaz ja dalam hati, aku ni gelabah sket ngan laki xD. Yang bestnye time geografi tadi, cekgu tnye ar kat Victor haiwan ape yang ade di Tundra ek, tak silap aku arh. Alel pe lagi suke menyakat orang xD die kate weh hamster!. Victor pon jawab ler  *Hamster!. Pergh satu kelas gelakk =_='' sian douh die nanges. BangBang! k cter dalam bas plak.

Dalam bas tadi, cam bese aku dok diam. Hohohh! Tak silap aku budak nme Shahrizan kot yang selalu memekak dalam bas. Binget gilakk telinga aku. Nak cakap takyah ar menjerit ==' kalau nak ikotkan aku nak jee bagi penampar.
So die tgh biseng2 dalam bas, PAAAAAAAANG! satu bunyi terpekik. wkaka dalam hati rasa cam nak tergelak. Rupenye mamat yang dok depan aku tu g pukol bontot die. "Weh ko boleh duduk senyap2 tak?" lol. Ayat power punya!
Teros die duduk diam, haha len kali jangan jadi sakai ==' Skip lagii ;D

Balek umah tadi, adek aku cakap die dapat borang permohonan ke sekolah berasrama penuh SM Sains KL.
Wah, tabek ah! tapi baru mohon jee, tak dapat g result. PSRA? belum buat agy en? k buat yang terbaek ah Nana aka Leeya ;D. Then die cakap jiran depan umah aku tu die nye atok meninggal dunia. Time first day raya aritu, isteri die meninggal. Rasa cam cepat jee pergi. Innalillahhiwainnallillahirojiuuun. SEDEKAH kan AL-FATIHAH  kepada arwah atok MAJID.