Saturday, October 02, 2010

Mc Donald

k blaablaablaa ! smlam aku gi rumah amy sblom tu aku g kedai buku beli kerta graf untuk KGT. && lepas tu hujaaan gile lebat, aku ngan vivi pon balek ngan basahnye pegi umah amy. Haha! malangnye dorang telah nampak dompet akuuu! menyesal gile ah. dorang mintak aku belanja Tripple Cheese Burger T.T, mahal arhh amy donate aku 3 hingget jerr ngn 5 sen siot toll. aku bagi RM25 aaa. nyesal gile datang umah die. haha. then2 lepas tu aku pegi taman ngan farah ngan farah atiqah ngn vivi ngan amy. Time  tunak balek aku singgah jap kedai makcik depan taman tu sebab rasa haus. Amy kata die nak beli air tapi takdee duet. Die mintak aku sponsor die. Yeyeye aku sponsor ah, tapi aku tak beli pon takde yang menyelerakan. k habess cter ! hm, najihah ade tag aku.


o Name one person who made you laugh last night?
     Nana


o What were you doing one hour ago?
   Layan tetamu datang umah aku


o What was the last thing you said out loud?
   Cepat arh! Da pukol tiga nieh


o Where's the next place you're going to?
   Rumah sedara di Kajang


What was da last thing u paid for?
   Bayar air tebu amy
   
o Where were you last night?
   Bileek lah !

o What is the best flavour of ice cream?
   No need to know


o Do you wanna cut your hair?
   It supposed


o Do you love to melatah?
   Burok bebeno melatah xD


If that so ( melatah ), what will u said out loud?
   No comment


o What da last text msg received say?
   Weyh online skunk gux..


Will u get married in da future?
   Jodoh tak kemane kawen ler~


Do u chew on your straw?
   Tidaak


o Do you make up your own words?
   Nope


o Tag to other 5 bloggers/more
   Malaas nak tag x_x


P/S : kalau aku tak buat tag nieh nanti jiha nanges ! whaha