Sunday, September 26, 2010

Boo

Ape yang boo nyee nieh? Time aku nak jemur baju en aku amek la kain dlam machine. Machine tu kat belakang umah aku. So, aku amek bakul amek baju Pastuu, ttbe ade satu ketukan cermin dari umah belakang. Aku wat derk jelaa. Aku dengar ade suara. Suara siapakah =o ? Nak tauu ke sape? Dak lelaki GEDIKS nak mengade ngan aku. Kasi touch up la muke kau dulu woi, takmo aku muka selamba giler ngorat dak pompuan jiran belakang umah aku lak tuhh.
Tapi aku tak penah pon tengok muke dier. One day, sedara aku yang gediks tu kaco dier kat belakang umah die ni, ko ingt aku ke yang dok gatai nak ngorat ko? Sorry ehh, wrong person. kayy, skipskip citer, tadi aku makan pizza !
Pizza per ? Beef pepperoni beli order phone je kat dominos. Ekeke duet saper ? Duet adek aku. Dapat makan sekeping jea, tu pon sebab aku tolong order an. Ade ke patot g campak phone kat aku? Penakot :P. 


Esok sekolaahh ? D: Camne nih, buku teks Geografi aku hilaang. Dah la ada homework. Merate aku carik tak jumpejumpe. Yang aku jumpe buku nota sejarah2 ngan buku latihan sivik. Where the hell is it yeah? I think dekat umah nenek kot.