Sunday, October 17, 2010

Friends

Hari nieh gua nak share sket pasal FRIENDS aku okeh? Ini pon ape yang aku ingat lah, Sory if takde.
Rajen2 lah tegur aku kalau nak jadi lebeh rapat  :r:  Skrang nieh busy sket. Certain orang ja aku tegur.


Eiqaa


Kalau story2 denagn die nieh sampai ke malam pon tak habes Hua3 . Shes 13 years old, and aku kenal
die dekat Habbo ; Room aretuwl (Roller Trap) . That day, die jadi hoster for the game. Time tu jugak aku 
addicted dengan roller trap. Talk about her? Kind, sopan santun, kadangkadang perangai tak matang. Haha!


Raizah


She is singaporean, 13 years old. Perangai same cam aku. But, bile aku jumpe die kadangkadang tak tau
nak cakap ape. First met aku jumpe die kat Roller Trap gak :P whaha. Baik, suke kutuk orang, and selalu
nye die sependapat dengan aku. Rarely online Facebook.


Aien


Kawan kepada Ipah / Nur Thaqifah. Kenal die since ipah selalu citer2 pasal aien dekat aieman. wkakaka
Dan die sangat poyos, gilos, peramah, baik, pelawak, pandai, and suke kutukkutuk orang xD . Dia juge
telah banyak menolong aku menjayakan blog yang serba Cantek, Canggih dan Cikai xDDDDD 


Izzry


Sabahan lor ! First met hahaha dekat Sun Terrace Habbo, time tu die dengan ProsakGila yang amat *teruk*.
Ya, of course die nieh berbudi bahasa. Baik ke? =.= ok arr! Quite tegur aku kat facebook, and yeah kakak 
die selalu online pepagi buta! He is 13 years old. 




Ogy


Real name is Farzana and she is 12 years old. Baik, erm poyos gak ! hahah. Blog die amat cantik dan saya
terpegun melihatnya =O  lagunya juga amat menarik. Pandai? HhAHA tak tauu! tengok result UPSR lahh :P






Sesiape yang tiade dalam entri ini, jangan berkecil hati. Tegur la saya banyak2 hahahah! poyo**





No comments:

Post a Comment