Monday, October 18, 2010

Tagged

Assalamualaikum pakcik-pakcik dan makcik-makcik 

Budak poyos sudah tagged sama gua, terase malas nak buat T.T takpe2 sekarang sudah ade mase kelapangan  feeling beat up  Sebelum tu gua nak citer psal tadi, direct je aku bace buku dari pukul 2.20 pm - 6.05 pm. Wah dasyat sungguh, sebab aku pening dengan soalan2 mathematic. And then, lusa ade second injection :104:   nightmare la akuu! sesape pompuan2 yang menulis kidal tu, HAHA amek kau! mesti susah nak gerak, && ade lebam-lebam siket. Act, ade final exam hari khamis. Susah ar nak  concentrate nanti kan kan kan? :118:

> Apakah nama gelaran yang kawan-kawan pernah panggil kat korang yang korang rase lawak dan lucu :s:
> Izzat . t(=.=)t

> Korang selalu lawat blog siapa :s:
> Tak tauu 

> Apa yang korang rase Aien improve untuk blog nieh :s:
> Blog kau dah perfect, aku jealous tengok headre kau tuh XD

> Dalam seminggu, berapa kali korang buka blog aku:s:
> Tak terkire, HAHA!

> Sila pass reward ini kepada 6 orang kawan-kawan anda yang korang rasa blog die comel :s:
> Jangan malu-malu! Amek jelahh :P


No comments:

Post a Comment