Saturday, October 23, 2010

Hantu

Assalamualaikum Bloggers !

Let me start okay ? Kenape dengan title post aku tuh 'Hantu' ? Aku nak cerite kenangan terpahit time nieh kami darjah 6 ke darjah 5 entah. Aku, Farah, Amira, and Amy mcam biase nak pergi masjid lepas habes skolah agame (kononnye)
nak sembahyang. Mulut kami-kami nie kan biseng sikit masok bilik wuduk ja jerit2. HAHAHA! aku pulak dalam tandas.
Paham-paham jela lmao.gif LMAO Emoticon image by ihatethis101 yang kengkawan aku nieh gelak-gelak la dalam bilik wuduk tu, especially Farah aduyai memekak je an. Time tu bahagian tempat sembahyang laki orang tua2 jela yang ade. Yang tempat pompuan takde langsong! Lepas aku da keluar dari tandas , aku pon pergi la amek air wuduk, then kami nak kluar la, duuuummmm !@#$%^&&*())_+ pintu nak kluar tutup, kiteorang bukak la, tak boleh bukak! ade orang kunci dari luar Angry.gif Mad Emoticon image by ihatethis101 aku pon naek hangin laa.
Kiteorang takleyy kluar terperangkap dekat biilek wuduk tu, tapi lek2 dalam bilik wuduk tu kan besaw ade tangge untuk naik ruang semayang kat atas. Naik2 tangge tu, kunci gak !@@#$#$%^&*(((() Lame gak kiteorang duduk dalam bile tu bored.gif Sleepy Emoticon image by ihatethis101 Last2, pintu tu terbukak lek aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! pakcik yang keje masjid tu kunci WTF! die marah2 kiteorang, die kate kiteorang main2 rehal la. aku panas je dalam hati ckap  " pundek kaw -.- " . Selalunye kiteorang steady je dtang tak buat pape pon. ko pehal nak kunci pintu adoi. Dah la rambut curly2 XD Lepas habes sembahyang tu teros kiteorang blah. Ngok nye DOL DON !  



No comments:

Post a Comment