Sunday, November 07, 2010

Walking around




Best ah tadi aku pergi jalan-jalan dengan family aku. Aku pergi Kenny Rogers Woohoo. Ayah aku tnya aku  ; kau nak beli ape-ape tak? . aku ckap ; tak , aku nak pergi mkan HAHAHA! . Mula-mula ingat nak pergi McDonald ke Rasamas ke KFC ke rupenye pergi Kenny Rogers. Ape lagi? aku order Chicken Blackpepper. Kami duduk meja lain-lain. Nana duduk meja dengan aku. Mak aku & lain-lain meja lagi satu. Aku ngn nana meja penuh makanan > Sos Bean, Spaghetti, Ayam dengan makaroni. Aku order air Ice Lemon Tea macam biasa arh, kalau pergi kedai mamak pon Ice Lemon Tea xD . Satu jenis air je aku minum sama lah dengan nana , taste kami sme. Aku makan gelojoh sngat smpai sos Blackpepper kena baju aku. Hua3 :'( Baju Polo lak tu xD (Tak berniat nak berlagak) lol . Pastu pergi Butik Peace beli seluar jean aku dengan nana & baju mak aku. Seluar tu fit sangat ah adess tak muat aku. Bukan seluar skinny tuh  =.= aku sampai mati pon takkan beli seluar tu -No offense. ok that's all for today . Enjoy the story C:



No comments:

Post a Comment