Thursday, June 07, 2012

Embekk! (I'm back)





Assalamu'alaikum. 

So today I woke up earlier than hari2 yang lain. 
Hohoho berikan tepukan yang gemuruh. Thank you.
   


Seperti yang sedia maklum, saya telah meng-update blog tanpa disedari. Huahuahua! Kenapa? Kenapa? Why?
Entahla saya rasa cam nak blogging balik hehehe :) Bila buka je blog saya baca entry lama macam hape je. Childish punya entry! Eeee hahahaha tak boleh blah. Teringat pulak dekat geng blog saya  dulu, dah lama tak blogwalking dekat blog eiqaa, aieman, izzam, feadlind, aien, izzry and.... k. (tak ingat -_-) Diorang semua pun dah tak active sangat, kalau ye pun facebook jela. 



Perasan tak blog ni buruk? Hahaha lantak la nanti aku edit balik. HAHAHA! Today penat sangat kena jaga adik saya hahahaiss! Amacam rajin tak? *Angkat kening* HAHAHA! sebab parents kerja. Lepastu aku kena tendang straight into my faaacee dengan adik saya. Peh peh tapi sabar je. Heh!




Photo takde kena mengena pun sebenarnya HAHAHA! :P






p/s: "Sesungguhnya Allah bersama dengan orang yang sabar"










No comments:

Post a Comment