Sunday, November 28, 2010

This Ain't A Love Song

Sape peminat MUSE ? Serious aku tengah angau dengan lagu dia =D Cuba try dengar lagu Time is running out & Hysteria. Tak best? maybe bukan taste kau kot >;p Bon Jovi lagi best ah. kay aku nak introduce lah band dia neh. Band neh dah lma dah sejak dari tahun 1983. Band neh berasal dari Sayreville, New Jersey. Nama asal band neh ialah Jon Bon Jovi. Kepada sesiapa yang tengok MTV EMAs, Bon Jovi dah menang for fans yang paling banyak. Malas nak search lagu die? okay lah korang tekan sini >Bon Jovi< . Mostly orang dewasa minat rock? aku bukan nak cakap aku dah "cukup matang". Tengok lah kawan-kawan aku, dorang dedicated lagu-lagu rock cmneh. Macam band Steelheart. Boring ah hari-hari asyik dengar lagu pop jee jiwang jee. Lagu rock sesuai untuk orang baru putus cinta. Bagi hilang sket feeling saket hati tuh xD ni tak asyik dengar lagu sedeh pastu melalak sane sini macam tak tentu hala -.-'' Dah bukak link yang aku bagi tadi? Lagu tu bukan Love song, terang-terang dekat title die hahahah >:) amacam? syiok an.
Weh2 ssusahnye nak dapat lelaki yang kuat game cm die nie =.=' I want the boy that i can't have :l How yeah Mr.Nobody, you make me adore you. I was like oh God how can i get him back while i cant have him. Perhh ape aku mengarut neh? T^T Okay lahh, aku pon nak stop sampai sini je sebab aku busy dengan Battle Banzai dekat Habbo tuh. Rank badges aku mken 'RARE'. xD So, assalamualaikum. 


2 comments:

Anonymous said...

sayasukamuse :D

Raji and Yeen said...

where is green day? ;P
eh Bonjovi yg dlu aku suka
skang punya dh x rock sgt

Post a Comment