Friday, December 10, 2010

Tension!

okay home work semua done, jemur baju, rendam baju, basuh pinggan semalam, makan nyam2. Online balik check facebook, youtube wajib buke iye. maen game tibe2 aku teringat dekat formspring aku. tengok2 .. SUPRISE! 68 question. aku pon gatal la tangan tengok satu2 soalan. semuanya soalan mengarut. ada la satu orang nih ask anonymously soalan dia entah pape. yang lagi sorang nih okay lah dia kata sorry for spam hahah aku mengerti. nanti aku cube jawab korang punye questions tuh. badan aku tengah panas tak tau la apa pasal. tambah2 lagi aku tengah tension dengan kerenah2 adik aku >.<' aku mintak cheese burger dia melantak sorang jeh? aku makan pun pagi tadi je tu pun sebungkus nasi lemak. ades. last2 aku masak nasi goreng. tengok dapur maggie habes doh. mata aku liar je carik benda yang boleh masak. msak nasi dulu, pastu dah siap. panaskan kuali pastu masukkan lah ikan masin ke pastu msok sikit serbuk lada hitam. hahah macam nih la membujang xD tapi sedap jugak oh. nanti da besau aku nak masut ERT bagi senang skit masak, anak dara sekarang susah nak msak except aku lah. 




ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
Eh korang tahu tak nak maen Transformice aku blur gile maen bnda alah nihh >.<

9 comments:

Raji and Yeen said...

hak2 dh besar ;D
kalau lapar bukak jer api dapur mcm2 boleh msk
hohohoh
ikan masin + lada itam
xpernah dibuat org kan? =.="

ps: Transformice klakar kot
aku xreti gak tapi men lompat2 je =.="

Izzatie Amalin said...

hoi hoi bkn ada periksa ka . lol

Unknown said...

pandai nye wat resepi ikan masin tu ek..

Elin said...

aku pun lama dah tak bukak formspring.. masih idup ke tak ntah.. haha

AmirFX said...

Ikan masin jer? Lenkali cuba masak pizza dengan ikan masin.. haha.. Nway, saya dah link balik blog awak.. Salam singgah...

Raji and Yeen said...

weh cepat update~!

Izzatie Amalin said...

@sekuk tawa aku main hentam jer XD

Izzatie Amalin said...

@Liana Ryancheck lah, mna tahu ada orang tnya bnda penting >:p

Izzatie Amalin said...

@AmirFXlol, pizza ngn ikan masin? =='
baik beli jer pastu tabur ikan masin xD

Post a Comment